March 10, 2012

Meet Coca, the Pink Bag!

Probabil va intrebati cine este Coca. Ea este, de fapt un it, poate chiar un viitor it bag. Ati cunoscut-o deja ieri, in Outfit Post-ul despre tinuta pe care am purtat-o la Gopo Fashion Night.


Dupa ce am fost la atelierul Paolo Marconi de unde v-am prezentat cum se face o geanta, am ales cateva modele de genti care mi-au placut, insa Coca a fost cea pe care am considerat-o cea mai practica (incapatoare, bine compartimentata, dimensiunea exact cat am nevoie). Totusi, am ezitat sa fac alegerea definitiva pe moment, deoarece nu eram convinsa asupra culorii. Fiind un model clasic, o culoare asortata pentru Coca ar fi fost negru, maro etc. Insa mie imi place ca gentile si pantofii sa fie deosebite, sa iasa in evidenta (atat prin calitate, cat si prim model), asadar am indraznit sa aleg fucshia.



Accesorizata cu argintiu si fermoar metalic, Coca va fi nelipsita din garderoba mea de primavara/ vara, dar si un detaliu perfect pentru o tinuta mono/ bicroma de iarna, pentru a adauga un accent edgy.



Eu o iubesc pe COCA mea fucshia dar, daca voi doriti sa pastrati linia classy, puteti opta pentru alte culori (si modele); Atelierul Paolo Marconi are tot ce va puteti dori si va asteapta cu drag!

6 comments:

  1. uau m-ai convins..o vreau!!!! arata superb...este pe wishlistul de primavara!!!!

    ReplyDelete
  2. Am prezis eu ca o sa devina un "it bag"! :)

    ReplyDelete
  3. E foarte frumoasa!
    Imi duce a ceva, dar e altceva...
    :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...