February 17, 2012

Maybelline- Fond de Ten Affinitone Mineral [REVIEW]


Fiind primul produs de la Maybelline pe care il incerc, fondul de ten Affinitone Mineral mi-a lasat o impresie buna despre acest brand.

Totusi, incep review-ul printr-o parere negativa: lucrul care mi-a atras atentia la acest fond de ten este faptul ca are in compozitia sa micro minerale (de aici si numele). Nefiind prea sigura la ce se refera, am cautat in lista de ingrediente sa vad ce il diferentiaza de alte fonduri de ten si am observat ca, de fapt, descrierea sa este doar frumos inflorita, pentru a atrage atentia. Singurul micro mineral pe care il contine este fierul, dar si acesta este trecut pe lista cu May contain traces of.

Trecand peste exigentele mele in materie de ingrediente, ma declar multumita de fondul de ten Affinitone Mineral. Are o putere de acoperire medie, ceea ce inseamna ca nu incarca prea rau tenul si nu sterge complet umbrele naturale, lasand, asa cum si promite, un aspect natural.
Imi place foarte mult faptul ca are SPF 18. Nu folosesc lotiune de protectie solara pentru ca mi se pare prea grasa si imi ofera o senzatie de discomfort. De aceea, prefer sa aplic un strat subtire de fond de ten. Ca putere de rezistenta, ma declar multumita, tinand cont de faptul ca a fost supus unei runde de joaca in zapada si, la demachiere, inca a patat discheta. Totusi, lasa putin urme pe haine daca nu se aplica o crema/ lotiune care sa ajute la fixare.


Se poate observa in poza ca are un usor efect de matifiere, pastrand un aspect extrem de natural al pielii.


Fondul de ten Affinitone Mineral este disponibil in 8 nuante, iar eu am avut norocul ca numarul 30 (Sand) sa mi se potriveasca perfect.

1 comment:

  1. Si eu am avut o mostra primita din DM daca nu ma insel si eu chiar aveam asteptari de la acest fdt, nu stiu de ce, dar am ramas dezamagita.
    Dupa maxim 2 ore luceam mai rau decat un glob disco si era oxidat pe piele. Groaznic!
    In schim imi place foarte mult corectorul Affinitone, sunt deja la al 3-lea tub :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...